HALLÅ

åh så mycket jag känner jusst nu, klockan har passerat 00 och jag allt jag skriver kommer bli ett enda flum. Därför raderar jag alltid det jag skriver på natten, har väl även hänt på facebook, dock är de mest fylleinlägg hihi. På morgonen är de alltid så idiotiska, löjliga och förbannat dumma.

är arg för att jag känner vissa saker
är ledsen för att jag känner nåt överhuvetaget
kan inte förstå hur jag kan känna nåt?
eller rättare sagt så känner jag mig som en idiot som känner efter!

Jag såg just filmen "Dumpa mig" (LÄNK!) igen.
Kanske inte är den bästa filmen att se ensam (ett tips).
En miljard tankeställare - så jag lär mig.

Förstår inte varför jag får ångest nu, det är oftast på mornarna som den träder in. Nu sitter den runt min hals och kväver mig, grovt talat, och man får liksom svårare att svälja. Jag har INGET att ha ångest för egetnligen?! Eller har jag det, något som jag inte riktigt har insett än.. kanske.

Äh, nu tar jag mitt pick och pack och beger mig till sängen, tankarna svämmar över men blir inte till ord.

Over and out / LILLIS _ BY _ NIGHT


min hjalle! HAN ÄR KUNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sjukt konstig - sjukt kul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0