jag hörde..

på P3 häromdagen. De pratade om hemska bioupplevelser utomlands.. En person ringde in och berättade om hur han skulle gå på toa under filmen och kom in i den största urinoar han skådat. När han lättade på trycket blev han dessutom helt blöt om fötterna. Vad var nu detta?! Jo, avloppet låg i mitten av rummet och allt piss skulle då rinna på golvet ner till detta.. Det var alltså sitt eget urin han hade fått på fossingarna och lite bedrövad skuttade han tillbaka mellan pölarna fram till hans plats i salongen. Lika bra att ta fram den där på platsen egentligen?

Aja, detta fick mig att tänka på när jag, emma och lisa såg på bio i Bangkok. Lätt stressade kom vi in i den enorma biosalongen, hittade våra platser (längst fram) och ställde den stora popcornen mellan oss. Plötsligt, just innan filmen började visade sig kungen på skärmen och konstig musik spelades. Vi tyckde det hela var lite udda och så tittar emma sig bakåt och ser att ALLA STÅR UPP MED HANDEN PÅ HJÄRTAT. Hon vidareförmedlar snabbt denna information och vi allla 3 flyger upp ur våra stolar med en duns, popcornen viner åt alla håll och vi kan nästan inte hålla oss för skratt. Alltid ska man lyckas skämma ut sig och popcornlösa blev vi under hela filmen. Dubbel otur.


här en bild från malaysia under filmvisningen på petronas, snygga glagger bryyuudar!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaahahaha jag gråter av skratt av tanken

2010-09-14 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0