lightwater by night - i'm inlove







'













efter träningen bestämde jag mig för ett kvällsdopp. helt spegelblankt, solen lyste och Linnea-Badkruka hoppade i. Underbart fin kväll! Dock hade jag lite problem att komma upp i båten igen efter jag hoppat i. Armarna krampade, benen skakade och andetagen blev ett enda stort flås. Efter en stunds kämpande kom pappa på den brilljanta idén att jag kunde hålla i mig i båten medan han körde till bryggan. Sagt och gjort. Där höll jag i mig efter båten tills vattenmotståndet blev för stort och jag flög iväg... men tillslut så kravlade jag mig upp. Pappa satt och skrattade och vägrade hjälpa mig så han får sig en känga på sista bilden. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0