-

Okej, jag kanske borde knåpa ihop ett riktigt inlägg då. Men när jag sätter mig ner för att skriva får jag liksom tunghäfta. (okej, inte riktigt lika mycket som den där gången jag drack absolut mango ur en pet-flaska.) Men jag ska försöka sammanfatta lite av sommaren.

Augusti väntar runt hörnet, om 24 dagar befinner jag mig i Umeå igen. En sommar har gått och mycket har hänt - men samtidigt ganska lite...Konstigt det där.

Utlandet med Mattsson, Midsommar, Onsdagar o fredagar på station, surströmming, Stadsfesten, fiske, mys med alla tjejer, trästocks, lagfest, galen båtturen med emma och lisa, och framförallt SOLEN som har varit framme mer än borta denna sommar. HELT otroligt.

Insparken ser jag verkligen fram emot nu. Jag har redan spånat på lite lekar och försöker styra upp det hela lite genom min stora roll som GRUPPLEDARE. HAHA. Sen lägenhet tillsammans med jannie och sanna = hur bra som helst!!

Nu ska jag iväg och jobba natt, när alla andra super skallen av sig i Piteå och Östersund
TJiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0