räknar ner!

Tisdagen har bestått av målning och återigen mera målning. 60 plankor har jag strykit över med vit färg, på båda sidorna! Vem bryr sig om hur det ser ut på baksidan när de ändå ska sättas upp mot huset????!!! Onödigt mycket jobb tycker jag - Smart tycker pappa...

Annars så sitter jag här och väntar på att det ska bli träning, min första för i år på stor plan. Träningsvärken sen matchen i söndags sitter i ännu hårdare än i går och lårkakan sitter där den skall. Men inget ska få stoppa mig från att träna den här gången. Jag var måttligt glad när torsdagens träning blev inställd och jag redan befann mig på plats... dock visste hela laget om det redan så där stod jag själv, ensam o övergiven.

Om två fjuttiga dagar åker jag och Mattsson iväg på vår hälsoresa, jag är supertaggad!
Idag smsade Emma Ekonom att de hade anlänt till grekland och frågade om jag kunde kolla upp vilket hotell de hade hamnat på. Emma och Sanna ville inte ha fest, utan lugn och ro. De hamnade på öns största partyplace. Jag gillar det, de kommer garanterat festa och ha så jääävla kul!


På tal om kul, helgen blev jättelyckad. Lisa hade inflyttningsfest och så här såg det ut!






















Imorgon blir dagens jobb att skrubbba bort all död hud man har samlat på sig!
Onödigt att dra det ner till turkiet liksom!

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: josie

KUUNG!!!!

2010-06-10 @ 13:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0